- 5. 12. 2023
- by Jaroslav Pešek
- Facebook, Návody
- 0 Komentáře
Společnost Apple chystá s novým systémem iOS 14 změny, které se dotknou i inzerentů na Facebooku. Pokud tedy na Facebook děláte reklamu, měli byste se na tyto změny připravit. Právě ověření domény v Business Manager a takzvaná konfigurace souhrnného měření událostí jsou kroky, které byste měli učinit co nejdříve. Pokud to neuděláte, budete už brzy mít velmi omezené možnosti inzerce na Facebooku, Instagramu a v Audince Network.
Jak tedy na to? Není to nic těžkého. Mrkněte na video níže, které jsem pro vás připravil, a které vás nastavením provede krok po kroku.
P. S. : Omlouvám se, že video v některých chvílích není plynulé. Nicméně nijak to neškodí srozumitelnosti sdělení 🙂
Potřebovali byste pomoci individuálně? Není problém! Ozvěte se na mail – dotazy@jaroslav-pesek.cz